tisdag 13 januari 2009

Välkomna!

Efter ett blogguppehåll på sisådär ett år och två månader har jag bestämt mig för att det är för roligt att blogga för att kunna låta bli. Precis som förut kommer jag blogga om skönhet och djurförsök. Jag är igen expert inom området, men jag gör mitt bästa och följer de "vita listor" jag hittat genom djurrättsorganisationer. Jag kommer att tipsa om djurvänliga märken, skriva recensioner av produkter och nätshoppar, visa upp alla mer eller mindre nödvändiga beauty-inköp jag gör och massa sånt trevligt. Även om jag inte är vegan kommer det nog dyka upp en kategori där jag skriver om sånt också, då jag inte vet någon annan skönhetsblogg som gör det. Kom gärna med förslag på vad ni vill läsa om!

Har en ny adress sen sist, dels för att jag ville testa blogspot igen, som jag hade för en himla massa år sedan, men främst för att jag drullat bort lösenordet till min gamla blogg. Typiskt mig :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du börjat blogga igen. Fast det vet du ju redan att jag tycker ;)