tisdag 13 januari 2009

Nytt i badrumsskåpet



Igår hittade jag en avi i brevlådan, och kunde hämta ut Juice Beauty Cleansing Milk (för torr/känslig hy) på mitt utlämningsställe. Jag trodde jag skulle kasta mig över den så fort jag kom hem, men av någon anledning (att jag är världens segaste människa?) satt jag sminkad och fin fram till klockan ett inatt, innan jag plötsligt insåg vad klockan var och hets-tvättade bort sminket utan att riktigt känna efter hur rengöringen var. Tog det lite lugnare i morse, och konstaterade att den känns rätt skön, men luktar en smula märkligt (vilket jag redan läst mig till om innan jag köpte den). Förhoppningsvis kommer den funka bra i alla fall, och inte torka ut min hy som allt annat verkar göra.

Jag beställde från Inezza i torsdags, och förrutom denna fick jag även med ett gäng prover från Tan Can, Yu-Be och Juice Beauty. Det här var första gången jag beställde något från Inezza, och det gick ju snabbt och smidigt, så jag är helnöjd. Eftersom det var rea gick beställningen på totalt 203 kr. Inte speciellt farligt med andra ord.

Inga kommentarer: