tisdag 13 januari 2009

Make My Monday


Ingen kan väl ha missat att Bjooti kör en måndagsfråga varje vecka? Veckans fråga lyder såhär:

Det är lätt att snöa in på vissa färger sminkmässigt - har du snöat in på något speciellt i ögonskuggeväg? Berätta vilka färger (eller om det är specifika färger).

Är det någon färg jag aldrig får nog av när det gäller skuggor så är det gröna. Allt från riktigt limegröna till blågröna, nästan åt det turkos hållet. Men mest av allt gillar jag nog lite mörkare, mossgröna nyanser. Gärna med lite härligt skimmer i, helst i guld eller brons. Sen jag köpte The Body Shops Sparkle Eye Palette 01 från vinterkollektionen har jag nött flitigt på de gröna skuggorna, och det kommer jag nog fortsätta med ett bra tag framöver. Jag har även använt Too Faced-duon Fantasy Island mycket på senaste tiden. Också härliga gröna nyanser!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka!

Sofia sa...

Tackar :)