måndag 19 januari 2009

Ny mineralfoundation

Idag kom beställningen från Everyday Minerals som jag klickade hem den 8e januari. Jag har inte testat något från EM tidigare, men kände att det var dags att prova något billigare alternativ till i.d's mineralfoundation. Jag beställde ett gratiskit med rouget Salon Fun, concealern Bisque och foundation i tre olika varianter: Fair Matte, Fair Medium Matte och Fair Medium Original Glo. Var inte världens lättaste att gissa sig till vad som skulle passa även om jag brukar ha ljusaste nyansen. Fair såg alldeles för ljus ut på hemsidan, men jag misstänker nog att den kommer passa mig bäst ändå. Jag klickade också hem en Long Handled Kabuki då min buff-borste från i.d fått för sig att ge upp. Ska bli kul att testa lite nytt i alla fall, har bara hört bra saker om kabukin.

Inga kommentarer: