fredag 13 februari 2009

Mer bloggande på gång

Det har blivit dåligt med bloggande senaste dagarna, då jag haft världens sämsta beautyvecka. Jag jobbar på att lägga på ytterligare en dag mellan mina hårtvättar, vilket gör att jag har bad hair days var och varannan dag. Dessutom har ju någon produkt jag använt senaste tiden orsakat århundradets break out som verkar ta tid att bli av med. Och som om inte det räckte har jag fått vad jag kallar "konsert-läppar", vilket jag märkt alltid uppkommer när jag varit på konsert, som en följd av flera timmars röjande i publikhavet utan att dricka något alls. Läpparna är fortfarande hur torra som helst, trots ihärdigt insmörjande, men ikväll ska jag satsa på att peela lite, det brukar göra saken bättre.

Behöver jag säga att jag bara haft god lust att ligga under täcket de senaste dagarna? ;) Jag har stripigast hår i världen idag, men jag är ändå på strålande humör, så håll utkik efter fler inlägg senare.

Inga kommentarer: